PortaalPortaal  IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  InloggenInloggen  ZoekenZoeken  

 

 Een beetje rust

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Saar
Administrator
Saar


Vrouw Aantal berichten : 63
Respect : 0
Registratiedatum : 18-01-16
Leeftijd : 27

Wolven Profiel
Roedel: The Shadows
Partner: Single.
Leeftijd: 6 jaar

Een beetje rust Empty
BerichtOnderwerp: Een beetje rust   Een beetje rust Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 22:24

Saar besloot om bij de watervallen te liggen, want dat vond ze erg rustgevend. Ze voelde zich namelijk helemaal niet lekker. Ze had alles achtergelaten.. Al haar vrienden, haar ouders en de rest van haar familie. "Maar het is beter zo.." Zei ze zachtjes tegen zichzelf.

Ze begont te huilen, maar ze wilde niet huilen. Huilen was voor mietjes en zij was geen mietje. Ze veegde snel de tranen weg en staarde naar het water. "Ik ben een van de meest gevreesde wolven." Zei ze om zichzelf beter te laten voelen, maar het was geen leugen. De wolven thuis, die haar kenden waren allemaal bang voor Saar. Haar roedel was erg gevaarlijk en ze was niet anders gewend. Ik denk dat het tijd is om mijn eigen roedel te starten, voor de wolven die zoals ik zijn.. Dacht Saar en begon langzaam een plan in haar hoofd te maken. De waterval naast haar maakte rustgevende geluiden, waardoor ze zich goed kon concentreren. Ze zal hier waarschijnlijk vaker komen om na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een beetje rust
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het Hoge Noorden :: Watervallen-
Ga naar: